Kwaliteit staat bij ons voorop daarom bieden wij op onze inzethorren maar liefst 2 jaar garantie. De garantie omvat: 2 jaar garantie op materiaal en/of constructiefouten. De garantie is inclusief het gaaspakket. Het gaas kan door Inzethorren-discount.nl vervangen worden.
Uitgezonderd op de garantie zijn:
De garantie vervalt voor gebreken die het gevolg zijn van:
Afhankelijk van uw raamleverancier kan het voorkomen dat er te weinig speling zit in uw draaideel en kozijn. Het gevolg kan hierbij zijn dat de raamboom niet compleet gesloten kan worden als de hor geplaatst is.
Helaas is hier niets aan te doen en dient u de hor te verwijderen wanneer u het raam compleet wilt sluiten. Het niet kunnen sluiten van een raamboom valt buiten de garantie.
Heeft u de inzethorren zelf gemonteerd? Dan heeft u bij ons gewoon garantie. Wij kunnen u nieuwe onderdelen toesturen zodat u deze zelf kunt vervangen. Het defecte onderdeel hebben we dan retour nodig, voor het afhandelen van de garantie.
Is het voor u niet mogelijk om het defect zelf te vervangen? Wij kunnen het product ophalen en het defect laten repareren bij onze fabrikant. Na reparatie bezorgen wij het product bij u retour. Heeft u de producten bij ons afgehaald dan brengen wij kosten voor het ophalen en retour bezorgen in rekening. Wanneer wij de producten bij u bezorgd hebben dan komen wij deze kosteloos ophalen en retour bezorgen.
Tot slot kunt u er ook voor kiezen, om één van onze montagebedrijven het defect bij u op locatie te laten repareren. Er zullen echter wel kosten in rekening gebracht worden.
Zijn de inzethorren door één van onze montagebedrijven gemonteerd dan wordt de garantie (mits mogelijk) op locatie gerepareerd.
De eerste 2 jaar zit binnen de garantie (ook het arbeidsloon en de voorrijkosten) na 2 jaar worden de arbeidskosten en voorrijkosten in rekening gebracht. Eventuele kosten voor steigers, hoog-schaarwerkers of andere speciale klimwerktuigen worden altijd in rekening gebracht (ook tijdens de garantieperiode)
LET OP: De reductie van 25% is alleen geldig na het aanmelden via de email aan onze klantenservice tevens dient u bij uw nieuwe bestelling te vermelden dat u gebruik wenst te maken van de reductie in combinatie met het oude bestelnummer.
Indien de reductie niet is aangemeld en/of het is niet vermeld bij de nieuwe bestelling dan heeft u geen recht op de reductie van de kosten!!!
Neem bij twijfel en/of vragen gerust contact met ons op.